המרוץ לדירה: כיצד הפכה ראשון לציון לפנינת הנדל"ן של גוש דן?

תושבי ראשון לציון והסביבה, אם אתם מחפשים דירה למכירה בראשון לציון, חשוב שתקראו את המאמר הבא.

העיר הרביעית בגודלה בישראל ניצבת בפני תנופת התחדשות יוצאת דופן.
חרף עליות מחירי הדיור בישראל בשנים האחרונות, מצליחה ראשון לציון, לשמר בתחומה הזדמנויות קורצות עבור משפרי דיור ומשקיעים.
"חמישה יועצי נדלן" עם כל הפרטים.

זה לא סוד כי שוק הנדל"ן בישראל רותח בשנים האחרונות יותר מתמיד.
העדות הבולטת לכך ניכרה בפרסום מדד מחירי הדירות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שסיפקה נתון מהדהד, לפיו רק בשנה האחרונה האמירו מחירי הדירות בישראל ב-17.8 אחוזים (!)

מכירת דירות בראשון לציון, איפה ולמה כדאי לכם לקנות - נדלן בארץ הקודש

מכירת דירות בראשון לציון - עיר עם מוניטין נהדר

כמו ערים רבות בגוש דן ובאזורים אטרקטיביים נוספים בארץ, ראשון לציון הינה חלק מגל עליות המחירים.
אולם, בניגוד למחוזות אחרים, היא מצליחה לשמור באופן שיטתי על מוניטין נהדר, בזכות שילוב מנצח בין מספר פרמטרים בולטים – דיור איכותי בכל רחבי העיר, יתרונות נגישות הכוללים סמיכות לצירי תנועה מרכזיים, שדרוג תשתיות על ידי העירייה, יחד עם הזדמנויות נדל"ן קורצות שמצליחות למשוך פעם אחר פעם הן משפרי דיור, כדוגמת זוגות או משפחות צעירות, והן משקיעים הלוטשים עיניים אחר נכסים שעשויים להניב להם תשואה בעתיד. 

וכעת נעבור קצת למספרים. בשנת 2021 חצתה ראשון לציון את רף 1800 הדירות החדשות שנמכרו, עלייה של כ-3.5 אחוזים לעומת היקף המכירות ב-2020. נתונים אלו הציבו את העיר במקום ה-8 בארץ ביחס לדירות חדשות שנמכרו מקבלנים. הצפי הוא כי ראשון לציון תמשיך לזנק מעלה בטבלה, זאת לאור הבנייה המואצת של פרויקטים רבים למגורים, תעסוקה ומסחר, אשר עתידים גם להגדיל משמעותית את אוכלוסיית העיר במהלך העשור הקרוב. 

חיפשתם בגוגל, מכירת דירות בראשון לציון? משרד התיווך "חמישה יועצי נדלן" גאה להביא את הבשורה המפכנית של ראשון לציון כפנינת הנדל"ן של ישראל, אליכם ציבור הלקוחות. 

הפלטפורמה השיווקית עליה אנו עמלים מדי יום הוכחה כמשפרת באופן משמעותי את הסיכויים לאתר את הדירה המתאימה ביותר עבורכם, בשילוב עם שירות אדיב עם תוצאות.

באמצעות ניסיון רחב של צוות יועצי נדל"ן מקצועי בעל היכרות מעמיקה עם התחום, נדאג ללוות אתכם החל משלב איתור הנכס האופטימלי עבורכם, לאורך כל הדרך ועד למעמד הרכישה המיוחל.

קראו גם: דירות יד שנייה בפתח תקווה

שתפו את הכתבה

כתבות נוספות

צרו איתנו קשר