נדל"ן למגורים או להשקעה במרכז הארץ

במציאות בה מחירי הנדל"ן מרקיעים שחקים בשנים האחרונים בקצב מואץ, הופכת משימת חיפוש נדל"ן למגורים או להשקעה במרכז הארץ לאתגר לא פשוט.
עם זאת, ניכר כי עדיין ניתן למצוא הזדמנויות במספר ערים, שעשויות להניב תשואה נאה למשקיעים או לחילופין לסייע בשיפור דיור עבור משפחות וזוגות צעירים.

באר יעקב

המושבה שהוכרזה כעיר בשנת 2021 נחשבת לאחת הערים האטרקטיביות ביותר כיום באזור השפלה המושכת את עיניהם של משקיעים רבים מכל רחבי הארץ.
לאחרונה היא חצתה את רף 30 אלף התושבים, כשהיא מתאפיינת בתנופת בנייה חסרת תקדים המשתלבת עם מגוון רחב של שירותים מוניציפליים, חינוך ברמה גבוהה ואיכות חיים במחירים שהינם "שפויים" יותר בהשוואה לערי גוש-דן.

גבעתיים 

העיר הסמוכה לתל-אביב שבמשך שנים התאפיינה באוכלוסייה מבוגרת ובמבנים מיושנים, ניצבת בימים אלה בפני מהפכה חסרת תקדים.
לאחרונה אושרה תכנית ענק בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בתל-אביב, שעתידה להוסיף לגבעתיים למעלה מ-3800 יחידות דיור חדשות, בתוספת לשני בתי ספר חדשים ו-19 דונם של שטחים פתוחים.

צילום אווירי תל אביב

על אף העובדה שמחירי השכירות והרכישה של דירות בעיר נסקו בעשרות אחוזים בשנים האחרונות, מדובר באחת הערים המבוקשות בישראל המציבות דגש עליון על התחדשות עירונית כחלק בלתי נפרד מתהליך צמיחה ארוך טווח. 
קראו גם: ראשון לציון פנינת הנדל"ן של המרכז »

תל-אביב (דרום-מזרח) 

רבות נאמר ונכתב על בועת הנדל"ן בתל-אביב, אולם היא מתייחסת בעיקר לאזורים נקודתיים כמו "הצפון הישן", לב העיר או אזור כיכר המדינה. במקביל, אנו עדים למגוון רחב של פרויקטים על בסיס התחדשות עירונית ותמ"א 38 באזורי דרום ומזרח העיר, שם המחירים נמוכים באופן משמעותי, כדוגמת שכונות יד-אליהו, שכונת התקווה, הארגזים, כפר שלם, נווה אליעזר וכן ויפו שצפויות להמשיך ולהתפתח לאין ערוך במהלך העשור הקרוב.

משרדי תיווך באזור המרכז »