נדל"ן למגורים או להשקעה בדרום הארץ

מחפשים אחר איכות חיים והזדמנויות נדל"ן במחירים אטרקטיביים? כדאי שתשימו את פעמיכם דרומה, שם אנו עדים בשנים האחרונות למגמה של יותר ויותר אנשים הבוחרים לרכוש דירות בערי הדרום והסביבה.

אלו נהנים מתשואות נאות של 8-6 אחוזים, נהנים מתנאי תחבורה ושירותים משופרים בכל הרבדים (מוסדות חינוך ברמה גבוהה, אזורי תעסוקה מתפתחים ועוד) וכן מצליחים להקדיש זמן למשפחה, הרחק מהדוחק ולחץ החיים המאפיין את גוש-דן.

לפניכם שתי ערים שנחשבות למבוקשות במיוחד בשנים האחרונות בדרום הארץ, שניכר כי עתידן עוד לפניהן.

אשדוד

עיר הנמל, השישית בגודלה בישראל, עם אוכלוסייה של קרוב לרבע מיליון תושבים, מהווה לדעת רבים כמיקרו-קוסמוס ומוקד בעל חשיבות עליונה למשק הישראלי.
כדאי לדעת כי קיימים בה פערי מחירים משמעותיים בין הרובעים השונים, נתון המהווה פתח עבור משקיעים ומשפרי דיור לאתר אחר הזדמנויות עסקיות לא מבוטלות.
אגב, כשליש מתושבי העיר הינם בני פחות מ-19, נתון שמעיד על תהליך הצערה של העיר המושכת אליה מספר רב של משפחות וזוגות צעירים מדי שנה.

נדלן בדרום

באר שבע

משהו טוב עובר על בירת הנגב. ביחס לדירות להשקעה באר שבע מהווה אבן שואבת עבור משקיעים מכל קצוות הארץ, שכן מדובר באחת הערים היחידות בארץ בהן ניתן לרכוש דירות יד שנייה בהיקף של 4-3 חדרים בטווח מחירים של פחות ממיליון שקלים.
לכך יש לצרף את היותה של העיר מקדמת שורה של פרויקטים להתחדשות עירונית ופינוי בינוי, מעבר צה"ל לנגב (כ-8000 חיילים ואנשי קבע עתידים לרדת בשלב ראשון דרומה), פארק ההיי-טק גב-ים נגב שמתחדש ללא הפסקה והיד עוד נטויה.
גם החזון של ראש העיר, רוביק דנילוביץ', הפועל ללא הרף לשדרוג תשתיות ותמיכה באוכלוסיות צעירות הפוקדות את העיר, מהווה סימן חיובי ביחס לעתידה של באר שבע שנראה ורוד מתמיד.

משרדי תיווך נדל"ן באזור הדרום »