נדל"ן למגורים או להשקעה בצפון הארץ

אם אתם מחזיקים בהון עצמי ומעוניינים לממש אותו לטובת רכישת נדל"ן למגורים או להשקעה בצפון הארץ, הרי שמדובר בקו מחשבה נכון בהחלט.
אזור הצפון מציג בשנים האחרונות לא מעט הזדמנויות עבור משקיעים שונים וכן עבור משפחות וזוגות צעירים המעוניינים לשפר את איכות חייהם ולזכות בתנאי מגורים משופרים, ללא הדוחק והלחץ המאפיינים את אזור המרכז.
לכך יש להוסיף ביקוש גבוה לדירות בצפון, פועל יוצא של מגמת גידול האוכלוסין המאפיינת את מדינת ישראל, אשר צפויה רק ללכת ולהתעצם בעתיד.
אז היכן כדאי לרכוש דירה? קבלו שתי אופציות שעשויות לספק תמורה מלאה לכספכם.

חיפה

העיר חיפה משמרת את מעמדה כאחת מהערים המבוקשות ביותר בענף הנדל"ן בישראל.
בין השכונות הפופולאריות שצפויות לתת בה את הטון במהלך 2023 ניתן לציין את נווה שאנן בה ניתן להיווכח בשפע של בנייה חדשה לצד נגישות תחבורתית מצוינת ומוסדות חינוך ברמה גבוהה, שכונת הכרמל הצרפתי המהווה סמל מובהק לדו-קיום וסמוכה לקו החוף, כמו גם שכונת הדר הוותיקה ששינתה את פניה ומניבה עבור משקיעים רבים תשואות נאות במיוחד במהלך העשור החולף.

תמונה פנורמית של העיר חיפה

קריית ים

אזור הקריות ככל וקריית ים בפרט הפכו בשנים האחרונות לאזור מבוקש במיוחד על ידי משקיעים.
הסיבה לכך נעוצה בתנופת פיתוח חסרת תקדים המאפיינת את העיר, כולל כמות לא מבוטלת של דירות ונכסים הנמצאים בקו ראשון או שני לחוף הים.
לשם המחשה, ניתן לרכוש כיום דירות 3 חדרים בהיקף של כ-100 מ"ר במחיר הנע בסביבות מיליון שקלים (מחיר שכירות משוער של כ-3500 שקלים).
עיקר הציפייה של המשקיעים היא לקראת עליות ערך בתוספת להמשך פיתוח התשתיות בעיר המושך אליה גם משפחות צעירות המהוות חלק ממגמת הגירה חיובית המאפיינת אותה בשנים האחרונות.

משרדי תיווך ויזמי נדל"ן בצפון »