פרויקטים חדשים בנתניה

משהו טוב קורה בנתניה. "בירת השרון", כפי שהיא מכונה על ידי תושביה, ניצבת בימים אלה בפני תנופת פיתוח חסרת תקדים שעתידה למנף את העיר כמה צעדים קדימה בכל התחומים.
לייעוץ בנוגע לפרויקטים חדשים בנתניה – צרו קשר עם ביי הום משרד תיווך מוביל בנתניה

פרויקטים חדשים בנתניה, פרויקטים בנתניה למגורים ולמסחר - נדלן בארץ הקודש

היא מציגה מרכזי עסקים שוקקי חיים המושכים אליהם חברות ישראליות ובינלאומיות מכל הסקטורים, רושמת הגירה חיובית לתחומה בזכות פיתוח שכונות אינטנסיבי, וכן מציגה לראווה שורה של פרויקטים חדשים למגורים המציבים דגש עליון על איכות חיים בשילוב עם קהילה תוססת.
לכך יש להוסיף גם מהפכה תחבורתית הכוללת פיתוח כבישים ואמצעי גישה, המסייעים בקידום הנגישות אל העיר ומחוצה לה, הן באמצעות רכב פרטי והן באמצעות תחבורה ציבורית.

מגמה זו מתווספת להשקעה אינטנסיבית בשנים האחרונות של עיריית נתניה אשר הציבה את נושא ההתחדשות העירונית בראש סדר העדיפויות, לרבות באמצעות השקעת תקציבים משמעותית.
לראיה, כחלק מתקציב 2023 של עיריית נתניה, הוחלט על המשך פיתוח נרחב של מרכז העיר, כמו גם של שכונות קריית נורדאו, נאות הרצל ורמת ידין.
מדובר על שדרוג רחב היקף שנועד לשדרג את תשתיות רחובות הוותיקים לטובת מתן מענה מיטבי לפרויקטים חדשים בנתניה על טהרת פינוי בינוי.
קראו גם – התחדשות עירונית בחולון

במקביל, העיר מובילה תהליך מרשים כעיר בעלת חזון סביבתי הדוגלת באג'נדה בת-קיימא, זאת כחלק ממדיניות עיריית נתניה הדוגלת בהבטחת היותה עיר ירוקה, מבטיחה ומקיימת. במסגרת זו מובילה העיר מדיניות של אנרגיה מתחדשת הכוללת התקנת מערכות פוטו-וולטאי על מאות מבנים, הכוללים מוסדות חינוך, מבני ציבור, מגרשי ספורט ומתחמי חניות.

סך הכל צפויים להתווסף לתחומי העיר נתניה עד סוף העשור הקרוב אלפי יחידות דיור נוספות.
מהלך זה עתיד להגדיל את אוכלוסיית העיר בהתאמה, כשעל פי כל ההערכות היא צפויה לגדול עד לסך של כרבע מיליון תושבים.
בין השכונות הבולטות שצפויות להמשיך להיות מבוקשות הן על ידי תושבי מקומיים והן על ידי תושבי חוץ ומשקיעים, ניתן למנות את שכונות עיר ימים ורמת-פולג היוקרתיות, קריית השרון, נאות גנים, נאות שקד (אזורים), עין התכלת ועוד.

שתפו את הכתבה

כתבות נוספות

צרו איתנו קשר