דירות יד 2 בפתח תקווה

אם המושבות שומרת על מעמדה כאחד מהיעדים המבוקשים בארץ עבור משפחות צעירות ומשקיעי נדל"ן.
עם פרויקטים רבים והשקעה בתשתיות נדמה כי העתיד עוד לפניה.
אין זה סוד כי העיר פתח תקווה זוכה בעשור האחרון לתנופת נדל"ן יוצאת דופן.
אם המושבות ללא ספק משנה את פניה עם היקף רחב של פרויקטים חדשים למגורים, בדגש על תמ"א 38, פינוי בינוי, דירות יד 2 בפתח תקווה.
אלו מקנים כמעט לכל שכונות העיר נופך מודרני ומהוות אבן שואבת עבור משפחות צעירות לצד משקיעים המבקשים לנצל את תור הזהב שלה, לטובת רווח כלכלי והנאה מתשואות איכותיות.

אי אפשר להתעלם כמובן ממחירי הדירות ברחבי הארץ שמאתגרים את הרוכשים, אולם בהשוואה לחלופות אחרות במטרופולין גוש-דן, פתח תקווה עדיין נחשבת לאחת הערים שהצליחו לשמור על מחירי דיור שפויים, יחד עם פוטנציאל השבחה יוצא דופן.

דירות יד 2 בפתח תקווה - נדל"ן בארץ הקודש

תוסיפו לכך יד מכוונת של עיריית פתח תקווה לצד משרדי הממשלה, המקדמים בעיר ובסביבותיה מהפכה תחבורתית חסרת תקדים, כמו גם היותה מרכז תעסוקתי שוקק עבור עשרות אלפי עובדים, והרי לכם עיר שבה רף הביקושים צפוי רק ללכת ולעלות ככל שיחלוף הזמן. 

דירות יד 2 בפתח תקווה – עם הפנים קדימה

פתח תקווה, העיר הרביעית בגודלה בישראל, מאכלסת בתחומה נכון להיום כ-270 אלף תושבים, כאשר על פי התחזיות צפויים להתווסף אליה עד שנת 2040 כ-100 אלף תושבים נוספים.

מתוך הבנה של המתרחש והסתכלות אל עבר העתיד, יוצאות לשוק מדי שנה אלפי יחידות דיור בעיר, בדגש על שכונות בעלות מעמד סוציו-אקונומי נמוך יותר באופן מסורתי, כמו יוספטל, אחדות, רמת ורבר, עמישב ואזור מרכז העיר.
בד בבד, ניכר כי גם שוק הדירות יד 2 בפתח תקווה שומר על מעמדו, ומצליח לקבץ לא מעט הזדמנויות לדירות או נכסים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

על מנת להבטיח כי גם אתם תוכלו למצוא את הדירות הללו בזמן ובמיקום האסטרטגי בהתאמה אישית עבורכם, אנו בחברת נקסט האוס נדל"ן דירות בפתח תקווה, מתחייבים לנצל את הניסיון הרב של יועצי הנדל"ן המיומנים שברשותנו, על מנת לאתר עבורכם בפינצטה את הנכסים האולטימטיביים, לרבות דירות יד 2 בעלות פוטנציאל המוצעות עדיין "על המדף" במחירים הוגנים.

קראו גם – נכסי נדל"ן בישראל
צפו במשרדי תיווך לפי האזורים בארץ ⇐

שתפו את הכתבה

כתבות נוספות

צרו איתנו קשר